SUZUKI DL1050DE V-STROM ČIERNY

Zažite radosť z bezstarostného cestovania a objavovania. Nezáleží na tom, kam alebo ako ďaleko vás cesta zavedie. S novým modelom V-STROM 1050/DE zažijete absolútnu slobodu.

ANTILOCK BRAKE SYSTEM

Antiblokovací brzdový systém (ABS) je podporný subsystém kontrolujúci činnosť brzdovej sústavy s cieľom zabezpečiť účinné brzdenie na povrchoch s rôznou priľnavosťou. Bráni zablokovaniu kolies v prípade brzdenia na klzkom povrchu, alebo pri použití nadmernej brzdnej sily. Systém monitoruje rýchlosť kolesa 50 krát za otočenie kolesa.

REŽIM ABS

Tento systém umožňuje jazdcovi vybrať si jednu z dvoch úrovní zasahovania ABS. V režime 1 zasahuje ABS minimálne, v režime 2 sú zásahy ABS výraznejšie.

NORMA EURO5

Modely ktoré spĺňajú emisnú normu EURO5.

SUZUKI EASY START SYSTEM

Pri štartovaní motora jazdec musí stlačiť a podržať štartovací spínač kým sa motor naštartuje. So Suzuki Easy Štart systémom je potrebné urobiť len jedno rýchle stlačenie štartovacieho spínača rovnako ako pri štartovaní moderných áut. ECM rozpozná signály a udržuje štartér v pracovnom režíme po určitú dobu.

SUZUKI ADVANCED IMMOBILIZER SYSTEM

Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) používa elektronický identifikačný systém v kľúči, aby sa zabránilo neoprávnenemu naštartovaniu.

SUZUKI COMPOSITE ELECTROCHEMICAL MATERIAL

Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) je vlastná nikelkremíkovo- karbidová povlaková technológia odvodená zo skúsenosti z pretekárskej dráhy. SCEM valcov umožňuje rýchlejší prenos tepla a menšiu vôľu medzi piestom a valcom, dlhú životnosť a odolnosť voči oteru.

SUZUKI CLUTCH ASSIST SYSTEM

SCAS Suzuki Clutch Assist System je spojka zabezpečujúca hladké podraďovanie, čím pomáha jazdcovi udržať kontrolu pri spomalení. Konštrukcia náboja spojky tlakom proti pritlačnému tanieru, znižuje silu pôsobiacu na lamely spojky počas spomaľovania čo umožňuje riadené preklzovanie lamiel spojky.

LOW RPM ASSIST

Asistent nízkych otáčok využíva mechanizmus ISC s cieľom mierne zvýšiť otáčky motora pri štarte a pri jazde nízkou rýchlosťou. Táto nová funkcia umožňuje plynulejšiu prevádzku pri rozbiehaní a pri jazde pri nízkych rýchlostiach.

RIDE BY WIRE

Škrtiace klapky sú riadené pokročilým elektronickým systémom riadenia motora.

SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR

Suzuki Režim Selector (S-DMS) umožňuje jazdcovi vybrať jeden z troch výkonových máp, upravujú dodávku výkonu tak, aby vyhovovali osobným preferenciám v rôznych jazdných situáciách ako sú rôzne pretekárske dráhy alebo úzke a kľukaté cesty. Výber a prepínanie medzi výkonovými mapami je pomocou prepínača na riadidlách, zvolená výkonová mapa sa zobrazí na pravej strane otáčkomera. Táto funkcia pomôže jazdcom užívať si výkon v širšom rozsahu jazdných situácií.

TRACTION CONTROL SYSTEM

Suzuki elektonický systém trakčnej kontroly nepretržite monitoruje rýchlosť predného a zadného kolesa, pozíciu škrtiacej klapky,pozíciu senzora kľukového hriadeľa a pozíciu zaradeného prevodového stupňa. Dokáže okamžite znížiť výkon motora keď zaregistruje pretočenie zadného kolesa. Výkon motora reguluje pomocou časovania zapaľovania a prívodu vzduchu s cieľom zabezpečiť plynulejšiu kontrolu trakcie. Výsledkom je, že si jazdec môže užívať pohodlnejšie zdolávanie dlhých vzdialeností bez stresu a únavy.

TEMPOMAT

Tempomat udržuje nastavenú rýchlosť bez toho, aby jazdec musel ovládať plyn – ide o funkciu vhodnú na prekonávanie veľkých vzdialeností, ktorá pomáha predchádzať únave jazdca.

NÁKLONOVÝ BRZDNÝ SYSTÉM

Použitím inerciálnej meracej jednotky (IMU) v kombinácii s informáciami o pozícii motorky a rýchlosti predného a zadného kolesa, je umožnené, aby bol systém ABS aktívny nie len pokiaľ je motorka vzpriamená, ale takisto aj v situáciách naklopenia do strany.

SYSTÉM KONTROLY ZÁVISLÝ OD SKLONU

Nový systém kontroly závislý od sklonu neustále sleduje polohu motocykla, dokonca aj vtedy, keď motocykel ide z kopca. Keď jazdec stlačí brzdovú páčku alebo pedál na svahu, elektronická riadiaca jednotka reguluje tlak brzdy tak, aby sa zabránilo zdvihu zadného kolesa.

SYSTÉM KONTROLY ZÁVISLÝ OD MIERY ZAŤAŽENIA

Napomáha optimálnemu brzdeniu v závislosti od miery zaťaženia. Pri jazde so záťažou alebo v tandeme systém s rastúcim a klesajúcim zaťažením prostredníctvom vstupu hydraulického tlaku neustále zaznamenáva zmeny intenzity spomaľovania pri brzdení.

ASISTENČNÝ SYSTÉM PRE ROZJAZD DO KOPCA

Keď motocykel zastaví na svahu a zabrzdí, systém automaticky asi na 30 sekúnd uvedie do činnosti zadnú brzdu (aj keď jazdec uvoľní brzdovú páčku), aby zabránil samovoľnému pohybu motocykla dolu kopcom. Vďaka tomu sa jazdec môže plne sústrediť na plynulý rozjazd do kopca.

Nový motocykel, Možný odpočet DPH, predaj na leasing, splátky, úver, Možná aj výmena za starší motocykel, 2 roky záruka, v cene motocykla vernostná karta ktorá zaručuje zľavu na doplnky, servis a oblečenie 10%

Popis a parametre
  • Testovací motocykel
14 990,00 € s DPH
  • Model:
    DL1050DE V-strom
  • Typ motora:
    4-takt, 2-valec, chladenie vodou, DOHC
  • Objem motora (cm3):
    1037
  • Výkon (kW):
    79
  • Krútiaci moment (Nm / ot./min.):
    100 / 6000
  • Prevodovka:
    6-stupňová mechanická s Quick Shifterom
  • Výška sedadla (cm):
    880
  • Hmotnosť (kg):
    252
  • Objem nádrže (l):
    20

Viac o produkte

SUZUKI DL1050DE V-STROM ČIERNY

Zažite radosť z bezstarostného cestovania a objavovania. Nezáleží na tom, kam alebo ako ďaleko vás cesta zavedie. S novým modelom V-STROM 1050/DE zažijete absolútnu slobodu.

ANTILOCK BRAKE SYSTEM

Antiblokovací brzdový systém (ABS) je podporný subsystém kontrolujúci činnosť brzdovej sústavy s cieľom zabezpečiť účinné brzdenie na povrchoch s rôznou priľnavosťou. Bráni zablokovaniu kolies v prípade brzdenia na klzkom povrchu, alebo pri použití nadmernej brzdnej sily. Systém monitoruje rýchlosť kolesa 50 krát za otočenie kolesa.

REŽIM ABS

Tento systém umožňuje jazdcovi vybrať si jednu z dvoch úrovní zasahovania ABS. V režime 1 zasahuje ABS minimálne, v režime 2 sú zásahy ABS výraznejšie.

NORMA EURO5

Modely ktoré spĺňajú emisnú normu EURO5.

SUZUKI EASY START SYSTEM

Pri štartovaní motora jazdec musí stlačiť a podržať štartovací spínač kým sa motor naštartuje. So Suzuki Easy Štart systémom je potrebné urobiť len jedno rýchle stlačenie štartovacieho spínača rovnako ako pri štartovaní moderných áut. ECM rozpozná signály a udržuje štartér v pracovnom režíme po určitú dobu.

SUZUKI ADVANCED IMMOBILIZER SYSTEM

Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) používa elektronický identifikačný systém v kľúči, aby sa zabránilo neoprávnenemu naštartovaniu.

SUZUKI COMPOSITE ELECTROCHEMICAL MATERIAL

Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) je vlastná nikelkremíkovo- karbidová povlaková technológia odvodená zo skúsenosti z pretekárskej dráhy. SCEM valcov umožňuje rýchlejší prenos tepla a menšiu vôľu medzi piestom a valcom, dlhú životnosť a odolnosť voči oteru.

SUZUKI CLUTCH ASSIST SYSTEM

SCAS Suzuki Clutch Assist System je spojka zabezpečujúca hladké podraďovanie, čím pomáha jazdcovi udržať kontrolu pri spomalení. Konštrukcia náboja spojky tlakom proti pritlačnému tanieru, znižuje silu pôsobiacu na lamely spojky počas spomaľovania čo umožňuje riadené preklzovanie lamiel spojky.

LOW RPM ASSIST

Asistent nízkych otáčok využíva mechanizmus ISC s cieľom mierne zvýšiť otáčky motora pri štarte a pri jazde nízkou rýchlosťou. Táto nová funkcia umožňuje plynulejšiu prevádzku pri rozbiehaní a pri jazde pri nízkych rýchlostiach.

RIDE BY WIRE

Škrtiace klapky sú riadené pokročilým elektronickým systémom riadenia motora.

SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR

Suzuki Režim Selector (S-DMS) umožňuje jazdcovi vybrať jeden z troch výkonových máp, upravujú dodávku výkonu tak, aby vyhovovali osobným preferenciám v rôznych jazdných situáciách ako sú rôzne pretekárske dráhy alebo úzke a kľukaté cesty. Výber a prepínanie medzi výkonovými mapami je pomocou prepínača na riadidlách, zvolená výkonová mapa sa zobrazí na pravej strane otáčkomera. Táto funkcia pomôže jazdcom užívať si výkon v širšom rozsahu jazdných situácií.

TRACTION CONTROL SYSTEM

Suzuki elektonický systém trakčnej kontroly nepretržite monitoruje rýchlosť predného a zadného kolesa, pozíciu škrtiacej klapky,pozíciu senzora kľukového hriadeľa a pozíciu zaradeného prevodového stupňa. Dokáže okamžite znížiť výkon motora keď zaregistruje pretočenie zadného kolesa. Výkon motora reguluje pomocou časovania zapaľovania a prívodu vzduchu s cieľom zabezpečiť plynulejšiu kontrolu trakcie. Výsledkom je, že si jazdec môže užívať pohodlnejšie zdolávanie dlhých vzdialeností bez stresu a únavy.

TEMPOMAT

Tempomat udržuje nastavenú rýchlosť bez toho, aby jazdec musel ovládať plyn – ide o funkciu vhodnú na prekonávanie veľkých vzdialeností, ktorá pomáha predchádzať únave jazdca.

NÁKLONOVÝ BRZDNÝ SYSTÉM

Použitím inerciálnej meracej jednotky (IMU) v kombinácii s informáciami o pozícii motorky a rýchlosti predného a zadného kolesa, je umožnené, aby bol systém ABS aktívny nie len pokiaľ je motorka vzpriamená, ale takisto aj v situáciách naklopenia do strany.

SYSTÉM KONTROLY ZÁVISLÝ OD SKLONU

Nový systém kontroly závislý od sklonu neustále sleduje polohu motocykla, dokonca aj vtedy, keď motocykel ide z kopca. Keď jazdec stlačí brzdovú páčku alebo pedál na svahu, elektronická riadiaca jednotka reguluje tlak brzdy tak, aby sa zabránilo zdvihu zadného kolesa.

SYSTÉM KONTROLY ZÁVISLÝ OD MIERY ZAŤAŽENIA

Napomáha optimálnemu brzdeniu v závislosti od miery zaťaženia. Pri jazde so záťažou alebo v tandeme systém s rastúcim a klesajúcim zaťažením prostredníctvom vstupu hydraulického tlaku neustále zaznamenáva zmeny intenzity spomaľovania pri brzdení.

ASISTENČNÝ SYSTÉM PRE ROZJAZD DO KOPCA

Keď motocykel zastaví na svahu a zabrzdí, systém automaticky asi na 30 sekúnd uvedie do činnosti zadnú brzdu (aj keď jazdec uvoľní brzdovú páčku), aby zabránil samovoľnému pohybu motocykla dolu kopcom. Vďaka tomu sa jazdec môže plne sústrediť na plynulý rozjazd do kopca.

Nový motocykel, Možný odpočet DPH, predaj na leasing, splátky, úver, Možná aj výmena za starší motocykel, 2 roky záruka, v cene motocykla vernostná karta ktorá zaručuje zľavu na doplnky, servis a oblečenie 10%

SUZUKI DL1050DE V-STROM ČIERNY