SUZUKI GSX1300RRQ HAYABUSA BIELA

DOKONALE PRIPRAVENÝ

Výsledkom absolútnej odhodlanosti a neúnavného úsilia je nová generácia

motocykla, ktorý je dokonale pripravený na to, aby sa jazdci smelo vydali v ústrety budúcnosti.

OBOJSMERNÝ QUICKSHIFTER

Radí vyššie alebo nižšie prevodové stupne rýchlejšie a bez potreby stlačit spojku alebo plyn. Systém rýchleho radenia ponúka dva režimy. Režim 1 reaguje rýchlejšie, čím zdvojnásobuje odozvu ako pri pretekoch, zatiaľ čo režim 2 ponúka jemnejšiu reakciu.

PREPÍNAČ REŽIMU VÝKONU

Vyberte si z troch rôznych režimov výkonu motora, ktoré riadia prísun výkonu tak, aby zodpovedal stavu vozovky a jazdným podmienkam. Režim 1 poskytuje najcitlivejšiu odozvu na plyn a maximálny výkon. Je to jasná voľba skúseného jazdca počas športovej jazdy. Režim 2 poskytuje jemnejšiu odozvu na plyn a lineárnejší prísun výkonu. Vďaka tomu je to praktický režim pre každodenné jazdenie. Režim 3 poskytuje najjemnejšiu odozvu na plyn a ponúka miernu krivku výkonu so zníženým maximálnym výkonom. Je vhodný na jazdu na mokrej alebo klzkej vozovke alebo vtedy, keď si ešte len zvykáte na potenciál absolútne športového motocykla.

KONTROLNÝ SYSTÉM ZABRAŇUJÚCI ZDVIHNUTIU

Spoločnosť Suzuki úspešne vyvinula pokročilý systém, ktorý maximalizuje akceleračný výkon a zároveň zabraňuje zdvihnutiu predného kolesa. Keď je aktivovaný, ponúka možnosť výberu z 10 nastavení režimu. Režim 1 poskytuje minimálnu kontrolu a režim 10 prakticky neumožňuje zdvihnutie predného kolesa, a to ani pri úplnom otvorení škrtiacej klapky so spolujazdcom vzadu.

SYSTÉM KONTROLY TRAKCIE MOTION TRACK

Tento systém posúva kontrolu trakcie na novú úroveň využitím údajov z IMU, prostredníctvom ktorých sa nepretržite kontroluje uhol naklonenia a efektívne sa obmedzuje šmyk v zákrutách aj na rovných cestách. Poskytuje väčšiu stabilitu za každých okolností, umožňuje sebavedomé riadenie v rôznych jazdných podmienkach a súčasne znižuje stres a únavu. Systém poskytuje možnosť výberu z 10 nastavení režimu a v prípade potreby ho možno vypnúť. Čím má režim vyššie číslo, tým rýchlejšie sa kontrola trakcie aktivuje a tým proaktívnejšie systém obmedzuje pretáčanie kolies.

PREDNÉ BRZDOVÉ STRMENE BREMBO STYLEMA®

Motocykel Hayabusa využíva najnovšie predné brzdové strmene Stylema® od spoločnosti Brembo. Tieto nové strmene majú ľahší, kompaktnejší a starostlivo tvarovaný dizajn určený pre vysokovýkonné motocykle. Zvyšujú prúdenie vzduchu okolo brzdových doštičiek pre rýchlejšie ochladzovanie a okamžitú odozvu. Párovo sa kombinujú s prednými diskami s priemerom, ktorý sa zväčšil z 310 mm na 320 mm, a majú nový vzor otvorov, ktorý ešte viac pomáha optimalizovať účinnosť chladenia.

OPTIMALIZOVANÉ ZAVESENIE

Inverzné kazetové vidlice KYB poskytujú 120-milimetrový zdvih predného kolesa a na vnútorných trubiciach vidlíc s vonkajším priemerom 43 mm sú ošetrené diamantovou uhlíkovou povrchovou vrstvou (DLC), čo znižuje trenie a zlepšuje reakciu na malé nerovnosti na povrchu vozovky. Predpätie pružín, kompresné tlmenie a tlmenie odskoku sú plne nastaviteľné. Vnútorná konštrukcia bola vylepšená, aby lepšie absorbovala povrch vozovky a zabezpečila ešte plynulejšiu a stabilnejšiu jazdu s optimálnym záberom. Prerobená bola aj vnútorná konštrukcia plne nastaviteľného zadného zavesenia KYB, čím sa maximalizuje komfort a stabilita v priamom smere. Okrem toho boli optimalizované nastavenia predného aj zadného zavesenia 07 na dosiahnutie jazdnej stability s neutrálnym dojmom pri akejkoľvek rýchlosti.

EXKLUZÍVNE NAVRHNUTÉ PNEUMATIKY BRIDGESTONE

Značka Suzuki niekoľko rokov úzko spolupracovala so spoločnosťou Bridgestone na vývoji nových pneumatík BATTLAX HYPERSPORT S22 – cieľom tejto spolupráce bolo najmä naplniť skutočné potreby motocykla Hayabusa. Nové pneumatiky majú lepšiu priľnavosť za sucha, výkon vo vlhkých podmienkach, väčšiu celkovú trakciu a agilnosť pri zachovaní dlhej životnosti. Vďaka novej zmesi a konštrukcii preukazujú pneumatiky výrazné rozdiely v stabilite v priamom smere a priľnavosť v zákrutách, čím každému jazdcovi ponúkajú vzrušujúcejší zážitok a sebadôveru.

SYSTÉM KONTROLY ZÁVISLÝ OD SKLONU

Monitoruje postoj a sklon motocykla, čím pomáha zabrániť zdvihu zadného kolesa pomocou systému ABS na kontrolu brzdného tlaku a kompenzáciu brzdenia pri jazde z kopca.

SYSTÉM KONTROLOVANÉHO ROZJAZDU

Otočte plynom a zažite efektívny rozjazd a akceleráciu podobným spôsobom, akým pretekári opúšťajú štartovaciu čiaru. Výber z troch nastavení režimu vám umožní prispôsobiť otáčky motora pri rozjazde vašim skúsenostiam alebo sebadôvere. Režim 1 obmedzuje otáčky motora pri rozjazde na 4 000 otáčok za minútu, režim 2 pracuje pri 6 000 otáčkach za minútu a režim 3, ktorý je najrýchlejší, pracuje pri 8 000 otáčkach za minútu.

ASISTENČNÝ SYSTÉM PRE ROZJAZD DO KOPCA

Asistenčný systém pre rozjazd do kopca je navrhnutý tak, aby automaticky brzdil zadnou brzdou 30 sekúnd po zastavení a státí na svahu, aj keď uvoľníte brzdovú páku alebo pedál. To pomáha zaistiť plynulejší rozbeh bez obáv z posúvania motocykla dozadu. Systém sa vypne buď rýchlym dvojitým stlačením páky prednej brzdy, alebo zrýchlením, čím sa umožní rozjazd zo stoja.

TEMPOMAT

Tempomat udržuje nastavenú rýchlosť bez toho, aby jazdec musel ovládať plyn – ide o funkciu vhodnú na prekonávanie veľkých vzdialeností, ktorá pomáha predchádzať únave jazdca.

Nový motocykel, Možný odpočet DPH, predaj na leasing, splátky, úver, Možná aj výmena za starší motocykel, 2 roky záruka, v cene motocykla vernostná karta ktorá zaručuje zľavu na doplnky, servis a oblečenie 10%

Popis a parametre
16 990,00 € s DPH
  • Model:
    GSX1300RRQ HAYABUSA
  • Typ motora:
    4-takt, 4-valec, chladenie vodou, DOHC
  • Objem motora (cm3):
    1340
  • Výkon (kW):
    140
  • Krútiaci moment (Nm / ot./min.):
    150 / 7000
  • Prevodovka:
    6-stupňová mechanická s Quick Shifterom
  • Výška sedadla (cm):
    800
  • Hmotnosť (kg):
    264
  • Objem nádrže (l):
    20

Viac o produkte

SUZUKI GSX1300RRQ HAYABUSA BIELA

DOKONALE PRIPRAVENÝ

Výsledkom absolútnej odhodlanosti a neúnavného úsilia je nová generácia

motocykla, ktorý je dokonale pripravený na to, aby sa jazdci smelo vydali v ústrety budúcnosti.

OBOJSMERNÝ QUICKSHIFTER

Radí vyššie alebo nižšie prevodové stupne rýchlejšie a bez potreby stlačit spojku alebo plyn. Systém rýchleho radenia ponúka dva režimy. Režim 1 reaguje rýchlejšie, čím zdvojnásobuje odozvu ako pri pretekoch, zatiaľ čo režim 2 ponúka jemnejšiu reakciu.

PREPÍNAČ REŽIMU VÝKONU

Vyberte si z troch rôznych režimov výkonu motora, ktoré riadia prísun výkonu tak, aby zodpovedal stavu vozovky a jazdným podmienkam. Režim 1 poskytuje najcitlivejšiu odozvu na plyn a maximálny výkon. Je to jasná voľba skúseného jazdca počas športovej jazdy. Režim 2 poskytuje jemnejšiu odozvu na plyn a lineárnejší prísun výkonu. Vďaka tomu je to praktický režim pre každodenné jazdenie. Režim 3 poskytuje najjemnejšiu odozvu na plyn a ponúka miernu krivku výkonu so zníženým maximálnym výkonom. Je vhodný na jazdu na mokrej alebo klzkej vozovke alebo vtedy, keď si ešte len zvykáte na potenciál absolútne športového motocykla.

KONTROLNÝ SYSTÉM ZABRAŇUJÚCI ZDVIHNUTIU

Spoločnosť Suzuki úspešne vyvinula pokročilý systém, ktorý maximalizuje akceleračný výkon a zároveň zabraňuje zdvihnutiu predného kolesa. Keď je aktivovaný, ponúka možnosť výberu z 10 nastavení režimu. Režim 1 poskytuje minimálnu kontrolu a režim 10 prakticky neumožňuje zdvihnutie predného kolesa, a to ani pri úplnom otvorení škrtiacej klapky so spolujazdcom vzadu.

SYSTÉM KONTROLY TRAKCIE MOTION TRACK

Tento systém posúva kontrolu trakcie na novú úroveň využitím údajov z IMU, prostredníctvom ktorých sa nepretržite kontroluje uhol naklonenia a efektívne sa obmedzuje šmyk v zákrutách aj na rovných cestách. Poskytuje väčšiu stabilitu za každých okolností, umožňuje sebavedomé riadenie v rôznych jazdných podmienkach a súčasne znižuje stres a únavu. Systém poskytuje možnosť výberu z 10 nastavení režimu a v prípade potreby ho možno vypnúť. Čím má režim vyššie číslo, tým rýchlejšie sa kontrola trakcie aktivuje a tým proaktívnejšie systém obmedzuje pretáčanie kolies.

PREDNÉ BRZDOVÉ STRMENE BREMBO STYLEMA®

Motocykel Hayabusa využíva najnovšie predné brzdové strmene Stylema® od spoločnosti Brembo. Tieto nové strmene majú ľahší, kompaktnejší a starostlivo tvarovaný dizajn určený pre vysokovýkonné motocykle. Zvyšujú prúdenie vzduchu okolo brzdových doštičiek pre rýchlejšie ochladzovanie a okamžitú odozvu. Párovo sa kombinujú s prednými diskami s priemerom, ktorý sa zväčšil z 310 mm na 320 mm, a majú nový vzor otvorov, ktorý ešte viac pomáha optimalizovať účinnosť chladenia.

OPTIMALIZOVANÉ ZAVESENIE

Inverzné kazetové vidlice KYB poskytujú 120-milimetrový zdvih predného kolesa a na vnútorných trubiciach vidlíc s vonkajším priemerom 43 mm sú ošetrené diamantovou uhlíkovou povrchovou vrstvou (DLC), čo znižuje trenie a zlepšuje reakciu na malé nerovnosti na povrchu vozovky. Predpätie pružín, kompresné tlmenie a tlmenie odskoku sú plne nastaviteľné. Vnútorná konštrukcia bola vylepšená, aby lepšie absorbovala povrch vozovky a zabezpečila ešte plynulejšiu a stabilnejšiu jazdu s optimálnym záberom. Prerobená bola aj vnútorná konštrukcia plne nastaviteľného zadného zavesenia KYB, čím sa maximalizuje komfort a stabilita v priamom smere. Okrem toho boli optimalizované nastavenia predného aj zadného zavesenia 07 na dosiahnutie jazdnej stability s neutrálnym dojmom pri akejkoľvek rýchlosti.

EXKLUZÍVNE NAVRHNUTÉ PNEUMATIKY BRIDGESTONE

Značka Suzuki niekoľko rokov úzko spolupracovala so spoločnosťou Bridgestone na vývoji nových pneumatík BATTLAX HYPERSPORT S22 – cieľom tejto spolupráce bolo najmä naplniť skutočné potreby motocykla Hayabusa. Nové pneumatiky majú lepšiu priľnavosť za sucha, výkon vo vlhkých podmienkach, väčšiu celkovú trakciu a agilnosť pri zachovaní dlhej životnosti. Vďaka novej zmesi a konštrukcii preukazujú pneumatiky výrazné rozdiely v stabilite v priamom smere a priľnavosť v zákrutách, čím každému jazdcovi ponúkajú vzrušujúcejší zážitok a sebadôveru.

SYSTÉM KONTROLY ZÁVISLÝ OD SKLONU

Monitoruje postoj a sklon motocykla, čím pomáha zabrániť zdvihu zadného kolesa pomocou systému ABS na kontrolu brzdného tlaku a kompenzáciu brzdenia pri jazde z kopca.

SYSTÉM KONTROLOVANÉHO ROZJAZDU

Otočte plynom a zažite efektívny rozjazd a akceleráciu podobným spôsobom, akým pretekári opúšťajú štartovaciu čiaru. Výber z troch nastavení režimu vám umožní prispôsobiť otáčky motora pri rozjazde vašim skúsenostiam alebo sebadôvere. Režim 1 obmedzuje otáčky motora pri rozjazde na 4 000 otáčok za minútu, režim 2 pracuje pri 6 000 otáčkach za minútu a režim 3, ktorý je najrýchlejší, pracuje pri 8 000 otáčkach za minútu.

ASISTENČNÝ SYSTÉM PRE ROZJAZD DO KOPCA

Asistenčný systém pre rozjazd do kopca je navrhnutý tak, aby automaticky brzdil zadnou brzdou 30 sekúnd po zastavení a státí na svahu, aj keď uvoľníte brzdovú páku alebo pedál. To pomáha zaistiť plynulejší rozbeh bez obáv z posúvania motocykla dozadu. Systém sa vypne buď rýchlym dvojitým stlačením páky prednej brzdy, alebo zrýchlením, čím sa umožní rozjazd zo stoja.

TEMPOMAT

Tempomat udržuje nastavenú rýchlosť bez toho, aby jazdec musel ovládať plyn – ide o funkciu vhodnú na prekonávanie veľkých vzdialeností, ktorá pomáha predchádzať únave jazdca.

Nový motocykel, Možný odpočet DPH, predaj na leasing, splátky, úver, Možná aj výmena za starší motocykel, 2 roky záruka, v cene motocykla vernostná karta ktorá zaručuje zľavu na doplnky, servis a oblečenie 10%

SUZUKI GSX1300RRQ HAYABUSA BIELA