MOTO GUZZI V85 TT TRAVEL E5+ BRONZO DESERTO

Nový motocykel. Možný odpočet DPH. predaj na leasing, splátky, alebo úver. Možná aj výmena za starší motocykel cez Bazar STYX Vráble. 2 roky záruka. V cene motocykla vernostná karta, ktorá zaručuje zľavu na doplnky, servis a oblečenie 10% !!!

Ikonický a nezameniteľný štýl Moto Guzzi V85 sa vyvíja, tentokrát v modernejších interpretoch, vylepšených radoch detailov, ktoré zachovávajú autentické kúzlo pôvodného modelu, tvorené základnými tvarmi nádrží, bočných panelov, predného blatníku a samozrejme stavbou 90° vidlicového dvojvalca.

Vidlicový dvojvalec Moto Guzzi má teraz viac výkonu a točivého momentu vďaka premenlivému časovaniu ventilov !

Všetky modely novej rady Moto Guzzi V85 sú poháňané nezameniteľným vzduchom chladeným, pozdĺžne uloženým 90°vidlicovým dvojvalcom s dvoma ventilmi na valec a rozvodom OHV, ktorý je pýchou a tradíciou Orla z Mandella.

Motor o objemu 853 cm3, ktorý má rovnakú architektúru ako všetky súčasné agregáty Moto Guzzi, pôvodne predstavený v prvej verzii V85 TT. Už vtedy mal blízko k dokonalosti vďaka rozvodovému systému s valečkovými zdvihátkami a hliníkovými váhadlami alebo titánovým sacím ventilom o priemere 42,5 mm.

U novej rady Moto Guzzi V85 motor splňuje emisné predpisy Euro 5+ a prešiel značnou radou úprav na zvýšenie výkonu a zlepšení odozvy na plyn – a teda i hodnoty točivého momentu – v nízkych otáčkach. Toho bolo dosiahnuté vďaka použitiu variabilného časovania ventilov: technického riešenia, ktoré optimalizuje zdvih ventilov v závislosti na otáčkach motora. Nárast točivého momentu je zjavný už pri 3000 otáčkach za minútu a tiahne se cez celou krivku točivého momentu. Pri 3500 ot./min je k dispozícii 90 % maximálneho točivého momentu, jeho špička má hodnotu 83 Nm pri 5100 ot./min. Nový motor tak zvyšuje pôžitok z jazdy na ceste, zlepšuje odozvu na plyn, ponúka väčšiu flexibilitu v nízkych otáčkach a pri vysokých prevodových stupňoch. Okrem toho sa zvýšil maximálny výkon, ktorý vyrástol zo 76 k pri 7 500 ot./min u predchádzajúcej generácie na 80 k pri 7 750 ot./min.

Ďalším vylepšením je zabudovanie senzorov klepaní, ktoré dodávajú základné údaje do riadiacich jednotiek motora, čo umožňuje lepšie nastavenie časovania zapaľovania. To má za následok rad výhod: vyšší výkon v kombinácii so zlepšeným jazdným komfortom a spoľahlivosťou.

Výnimočná aerodynamická ochrana

Nad predným svetlom, ozdobeným novým rámom so saténovým povrchom, je nový plexištít s upraveným tvarom, ručne nastaviteľný v 5 polohách a celkovom výškovom rozsahu 70 mm. je výrazné zlepšenie ochrany pred vetrom za všetkých podmienok – nápor vzduchu pri sledovaní je o 37 % menší v porovnaní s predchádzajúcou generáciou – a zvýšený jazdný komfort, to všetko pri zachovaní elegantného vzhľadu motocykla.

Ku zníženiu náporu vzduchu na jazdné vlastnosti prispeli tiež širšie a účinnejšie chrániče rúk. Nový patentovaný kryt na prednú časť nádrže, presne zarovnaný so zámkom zapaľovania, navyše efektívne znižuje prúdenie vzduchu smerom k hrudi a brade jazdca.

Nový prístrojový panel s 5palcovým TFT displejom

Pri sedení na motocykli má jazdec pred sebou modernizovaný prístrojový panel: nový, väčší 5palcový TFT farebný displej umožňuje lepšiu vizualizáciu všetkých jazdných údajov. Nové sú tiež ovládače na riadení, ktoré tiež pre generálnu revíziu, pričom oba piloti teraz poskytujú priamočiarejší a intuitívnejší prístup ku všetkým funkciám, vrátane tempomatu.

Technologická výbava: V85 je ešte jednoduchšie, pohodlnejšie a bezpečnejšie

Pri modeloch V85 TT a V85 TT Travel má teraz zadní centrálny tlmič nastaviteľný predpätie pružiny pomocou praktického kolesa. To rýchle úpravy nastavení pri jazde umožňuje spolujazdec alebo pri prevážení batožiny. Odpruženie poskytuje dostatok zdvihu 170 mm vpredu i vzadu, čo je spoločne s veľkorysou svetlou poskytnutie 210 mm zárukou spokojnosti v teréne.

Rozšírená je tiež elektronická výbava, ktorá teraz využíva šesťosá inerciálna platforma (k dispozícii ako príslušenstvo u V85 Strada). Tento pokročilý systém vybavený akcelerometriou a gyroskopom je schopný zistiť orientáciu motocykla vzhľadom k vozovke; zaznamenáva a spracováva jazdné parametre a odosiela data do riadiacich jednotiek. Vďaka tomu je riadenie elektronických asistenčných systémov ešte jemnejšie a úplnejšie, čo umožňuje funkčnosť náklonového ABS, ktoré dokáže modulovať brzdnú silu podľa uhla náklonu, čo zvyšuje bezpečnosť. Systém ABS spolupracuje s brzdovým systémom, zloženým z dvoch oceľových predných kotúčov o priemere 320 mm, na ktorých operujú nové radiálne monoblokové strmene Brembo se štyrmi protiľahlými piestami, spojené s hlavným valcom pomocou opletených hadíc. Vzadu je dvojpiestikový plávajúci strmeň s oceľovým kotúčom o priemere 260 mm.

Nastavenie všetkých elektronických systémov – kontrola ťahu MGCT, ABS a odozvy plynu Ride-by-Wire – možno ľahko spravovať prostredníctvom jazdných režimov. Jazdné režimy Road, Sport a Rain sú štandardnou súčasťou všetkých modelov týchto radov. Navyše je k dispozícii špeciálny režim Off-Road, vyhradený verziám V85 TT a V85 TT Travel, ktorým zvýrazňuje ich schopnosti v teréne. Tento režim sa vyznačuje minimálnymi zásahmi, kontrolami trakcie ABS aktívnym iba na prednom kole s obmedzenými (a možnosťou jeho deaktivácie aj na prednom kole), spolu s plynulejším odozvou plynu, ktorý pomáha silnejší brzdný účinok.

Ku zníženiu náporu vzduchu na jazdné vlastnosti prispeli tiež širšie a účinnejšie chrániče rúk. Nový patentovaný kryt na prednú časť nádrže, presne zarovnaný so zámkom zapaľovania, navyše efektívne znižuje prúdenie vzduchu smerom k hrudi a brade jazdca.

Nový prístrojový panel s 5palcovým TFT displejom

Pri sedení na motocykli má jazdec pred sebou modernizovaný prístrojový panel: nový, väčší 5palcový TFT farebný displej umožňuje lepšiu vizualizáciu všetkých jazdných údajov. Nové sú tiež ovládače na riadení, ktoré tiež pre generálnu revíziu, pričom oba piloti teraz poskytujú priamočiarejší a intuitívnejší prístup ku všetkým funkciám, vrátane tempomatu.

Technologická výbava: V85 je ešte jednoduchšie, pohodlnejšie a bezpečnejšie

U modelov V85 TT a V85 TT Travel má teraz zadní centrálny tlmič nastaviteľný predpätie pružiny pomocou praktického kolesa. To rýchle úpravy nastavení pri jazde umožňuje spolujazdec alebo pri prevážení batožiny. Odpruženie poskytuje dostatok zdvihu 170 mm vpredu i vzadu, čo je spoločne s veľkorysou svetlou poskytnutie 210 mm zárukou spokojnosti v teréne.

Rozšírená je tiež elektronická výbava, ktorá teraz využíva šesťosá inerciálna platforma (k dispozícii ako príslušenstvo u V85 Strada). Tento pokročilý systém vybavený akcelerometriou a gyroskopom je schopný zistiť orientáciu motocykla vzhľadom k vozovke; zaznamenáva a spracováva jazdné parametre a odosiela data do riadiacich jednotiek. Vďaka tomu je riadenie elektronických asistenčných systémov ešte jemnejšie a úplnejšie, čo umožňuje funkčnosť náklonového ABS, ktoré dokáže modulovať brzdnú silu podľa uhla náklonu, čo zvyšuje bezpečnosť. Systém ABS spolupracuje s brzdovým systémom, zloženým z dvoch oceľových predných kotúčov o priemere 320 mm, na ktorých operujú nové radiálne monoblokové strmene Brembo se štyrmi protiľahlými piestami, spojené s hlavným valcom pomocou opletených hadíc. Vzadu je dvojpiestikový plávajúci strmeň s oceľovým kotúčom o priemere 260 mm.

Nastavenie všetkých elektronických systémov – kontrola ťahu MGCT, ABS a odozvy plynu Ride-by-Wire – možno ľahko spravovať prostredníctvom jazdných režimov. Jazdné režimy Road, Sport a Rain sú štandardnou súčasťou všetkých modelov týchto radov. Navyše je k dispozícii špeciálny režim Off-Road, vyhradený verziám V85 TT a V85 TT Travel, ktorým zvýrazňuje ich schopnosti v teréne. Tento režim sa vyznačuje minimálnymi zásahmi, kontrolami trakcie ABS aktívnym iba na prednom kole s obmedzenými (a možnosťou jeho deaktivácie aj na prednom kole), spolu s plynulejším odozvou plynu, ktorý pomáha silnejší brzdný účinok

Popis a parametre
11 999,00 € s DPH
  • Model:
    V85 TT E5+
  • Typ motora:
    Pozdĺžne uložený 90° V-twin, 4 ventily na valec
  • Objem motora (cm3):
    853
  • Výkon (kW):
    56
  • Krútiaci moment (Nm / ot./min.):
    82 Nm / 5.000 ot
  • Prevodovka:
    6 rýchlostí / kardan
  • Výška sedadla (cm):
    83
  • Hmotnosť (kg):
    230
  • Objem nádrže (l):
    23

Viac o produkte

MOTO GUZZI V85 TT TRAVEL E5+ BRONZO DESERTO

Nový motocykel. Možný odpočet DPH. predaj na leasing, splátky, alebo úver. Možná aj výmena za starší motocykel cez Bazar STYX Vráble. 2 roky záruka. V cene motocykla vernostná karta, ktorá zaručuje zľavu na doplnky, servis a oblečenie 10% !!!

Ikonický a nezameniteľný štýl Moto Guzzi V85 sa vyvíja, tentokrát v modernejších interpretoch, vylepšených radoch detailov, ktoré zachovávajú autentické kúzlo pôvodného modelu, tvorené základnými tvarmi nádrží, bočných panelov, predného blatníku a samozrejme stavbou 90° vidlicového dvojvalca.

Vidlicový dvojvalec Moto Guzzi má teraz viac výkonu a točivého momentu vďaka premenlivému časovaniu ventilov !

Všetky modely novej rady Moto Guzzi V85 sú poháňané nezameniteľným vzduchom chladeným, pozdĺžne uloženým 90°vidlicovým dvojvalcom s dvoma ventilmi na valec a rozvodom OHV, ktorý je pýchou a tradíciou Orla z Mandella.

Motor o objemu 853 cm3, ktorý má rovnakú architektúru ako všetky súčasné agregáty Moto Guzzi, pôvodne predstavený v prvej verzii V85 TT. Už vtedy mal blízko k dokonalosti vďaka rozvodovému systému s valečkovými zdvihátkami a hliníkovými váhadlami alebo titánovým sacím ventilom o priemere 42,5 mm.

U novej rady Moto Guzzi V85 motor splňuje emisné predpisy Euro 5+ a prešiel značnou radou úprav na zvýšenie výkonu a zlepšení odozvy na plyn – a teda i hodnoty točivého momentu – v nízkych otáčkach. Toho bolo dosiahnuté vďaka použitiu variabilného časovania ventilov: technického riešenia, ktoré optimalizuje zdvih ventilov v závislosti na otáčkach motora. Nárast točivého momentu je zjavný už pri 3000 otáčkach za minútu a tiahne se cez celou krivku točivého momentu. Pri 3500 ot./min je k dispozícii 90 % maximálneho točivého momentu, jeho špička má hodnotu 83 Nm pri 5100 ot./min. Nový motor tak zvyšuje pôžitok z jazdy na ceste, zlepšuje odozvu na plyn, ponúka väčšiu flexibilitu v nízkych otáčkach a pri vysokých prevodových stupňoch. Okrem toho sa zvýšil maximálny výkon, ktorý vyrástol zo 76 k pri 7 500 ot./min u predchádzajúcej generácie na 80 k pri 7 750 ot./min.

Ďalším vylepšením je zabudovanie senzorov klepaní, ktoré dodávajú základné údaje do riadiacich jednotiek motora, čo umožňuje lepšie nastavenie časovania zapaľovania. To má za následok rad výhod: vyšší výkon v kombinácii so zlepšeným jazdným komfortom a spoľahlivosťou.

Výnimočná aerodynamická ochrana

Nad predným svetlom, ozdobeným novým rámom so saténovým povrchom, je nový plexištít s upraveným tvarom, ručne nastaviteľný v 5 polohách a celkovom výškovom rozsahu 70 mm. je výrazné zlepšenie ochrany pred vetrom za všetkých podmienok – nápor vzduchu pri sledovaní je o 37 % menší v porovnaní s predchádzajúcou generáciou – a zvýšený jazdný komfort, to všetko pri zachovaní elegantného vzhľadu motocykla.

Ku zníženiu náporu vzduchu na jazdné vlastnosti prispeli tiež širšie a účinnejšie chrániče rúk. Nový patentovaný kryt na prednú časť nádrže, presne zarovnaný so zámkom zapaľovania, navyše efektívne znižuje prúdenie vzduchu smerom k hrudi a brade jazdca.

Nový prístrojový panel s 5palcovým TFT displejom

Pri sedení na motocykli má jazdec pred sebou modernizovaný prístrojový panel: nový, väčší 5palcový TFT farebný displej umožňuje lepšiu vizualizáciu všetkých jazdných údajov. Nové sú tiež ovládače na riadení, ktoré tiež pre generálnu revíziu, pričom oba piloti teraz poskytujú priamočiarejší a intuitívnejší prístup ku všetkým funkciám, vrátane tempomatu.

Technologická výbava: V85 je ešte jednoduchšie, pohodlnejšie a bezpečnejšie

Pri modeloch V85 TT a V85 TT Travel má teraz zadní centrálny tlmič nastaviteľný predpätie pružiny pomocou praktického kolesa. To rýchle úpravy nastavení pri jazde umožňuje spolujazdec alebo pri prevážení batožiny. Odpruženie poskytuje dostatok zdvihu 170 mm vpredu i vzadu, čo je spoločne s veľkorysou svetlou poskytnutie 210 mm zárukou spokojnosti v teréne.

Rozšírená je tiež elektronická výbava, ktorá teraz využíva šesťosá inerciálna platforma (k dispozícii ako príslušenstvo u V85 Strada). Tento pokročilý systém vybavený akcelerometriou a gyroskopom je schopný zistiť orientáciu motocykla vzhľadom k vozovke; zaznamenáva a spracováva jazdné parametre a odosiela data do riadiacich jednotiek. Vďaka tomu je riadenie elektronických asistenčných systémov ešte jemnejšie a úplnejšie, čo umožňuje funkčnosť náklonového ABS, ktoré dokáže modulovať brzdnú silu podľa uhla náklonu, čo zvyšuje bezpečnosť. Systém ABS spolupracuje s brzdovým systémom, zloženým z dvoch oceľových predných kotúčov o priemere 320 mm, na ktorých operujú nové radiálne monoblokové strmene Brembo se štyrmi protiľahlými piestami, spojené s hlavným valcom pomocou opletených hadíc. Vzadu je dvojpiestikový plávajúci strmeň s oceľovým kotúčom o priemere 260 mm.

Nastavenie všetkých elektronických systémov – kontrola ťahu MGCT, ABS a odozvy plynu Ride-by-Wire – možno ľahko spravovať prostredníctvom jazdných režimov. Jazdné režimy Road, Sport a Rain sú štandardnou súčasťou všetkých modelov týchto radov. Navyše je k dispozícii špeciálny režim Off-Road, vyhradený verziám V85 TT a V85 TT Travel, ktorým zvýrazňuje ich schopnosti v teréne. Tento režim sa vyznačuje minimálnymi zásahmi, kontrolami trakcie ABS aktívnym iba na prednom kole s obmedzenými (a možnosťou jeho deaktivácie aj na prednom kole), spolu s plynulejším odozvou plynu, ktorý pomáha silnejší brzdný účinok.

Ku zníženiu náporu vzduchu na jazdné vlastnosti prispeli tiež širšie a účinnejšie chrániče rúk. Nový patentovaný kryt na prednú časť nádrže, presne zarovnaný so zámkom zapaľovania, navyše efektívne znižuje prúdenie vzduchu smerom k hrudi a brade jazdca.

Nový prístrojový panel s 5palcovým TFT displejom

Pri sedení na motocykli má jazdec pred sebou modernizovaný prístrojový panel: nový, väčší 5palcový TFT farebný displej umožňuje lepšiu vizualizáciu všetkých jazdných údajov. Nové sú tiež ovládače na riadení, ktoré tiež pre generálnu revíziu, pričom oba piloti teraz poskytujú priamočiarejší a intuitívnejší prístup ku všetkým funkciám, vrátane tempomatu.

Technologická výbava: V85 je ešte jednoduchšie, pohodlnejšie a bezpečnejšie

U modelov V85 TT a V85 TT Travel má teraz zadní centrálny tlmič nastaviteľný predpätie pružiny pomocou praktického kolesa. To rýchle úpravy nastavení pri jazde umožňuje spolujazdec alebo pri prevážení batožiny. Odpruženie poskytuje dostatok zdvihu 170 mm vpredu i vzadu, čo je spoločne s veľkorysou svetlou poskytnutie 210 mm zárukou spokojnosti v teréne.

Rozšírená je tiež elektronická výbava, ktorá teraz využíva šesťosá inerciálna platforma (k dispozícii ako príslušenstvo u V85 Strada). Tento pokročilý systém vybavený akcelerometriou a gyroskopom je schopný zistiť orientáciu motocykla vzhľadom k vozovke; zaznamenáva a spracováva jazdné parametre a odosiela data do riadiacich jednotiek. Vďaka tomu je riadenie elektronických asistenčných systémov ešte jemnejšie a úplnejšie, čo umožňuje funkčnosť náklonového ABS, ktoré dokáže modulovať brzdnú silu podľa uhla náklonu, čo zvyšuje bezpečnosť. Systém ABS spolupracuje s brzdovým systémom, zloženým z dvoch oceľových predných kotúčov o priemere 320 mm, na ktorých operujú nové radiálne monoblokové strmene Brembo se štyrmi protiľahlými piestami, spojené s hlavným valcom pomocou opletených hadíc. Vzadu je dvojpiestikový plávajúci strmeň s oceľovým kotúčom o priemere 260 mm.

Nastavenie všetkých elektronických systémov – kontrola ťahu MGCT, ABS a odozvy plynu Ride-by-Wire – možno ľahko spravovať prostredníctvom jazdných režimov. Jazdné režimy Road, Sport a Rain sú štandardnou súčasťou všetkých modelov týchto radov. Navyše je k dispozícii špeciálny režim Off-Road, vyhradený verziám V85 TT a V85 TT Travel, ktorým zvýrazňuje ich schopnosti v teréne. Tento režim sa vyznačuje minimálnymi zásahmi, kontrolami trakcie ABS aktívnym iba na prednom kole s obmedzenými (a možnosťou jeho deaktivácie aj na prednom kole), spolu s plynulejším odozvou plynu, ktorý pomáha silnejší brzdný účinok

MOTO GUZZI V85 TT TRAVEL E5+ BRONZO DESERTO