SUZUKI GSXS1000GT ČERVENÁ s DOPLNKAMI

Komfort, ovládateľnosť, konektivita a oku lahodiaci štýl v kombinácii s vysokým zdvihovým objemom a obrovským výkonom vám pripravia športový zážitok hodný označenia GT (Grand Tourer). Nezáleží na tom, či máte radšej mimoriadne rýchlu jazdu na dlhých a otvorených tratiach, alebo naopak uprednostňujete kľukaté cestičky. Nezáleží na tom, či radšej jazdíte sami, alebo v spoločnosti spolujazdca. Nezáleží na tom, ako ďaleko sa vydáte. Nezáleží na tom, aké dobré pripojenie máte v smartfóne. A nezáleží ani na tom, akú veľkú výbavu si so sebou beriete. S modelom GSX-S1000GT je konečný cieľ druhoradý – prvoradé je totiž potešenie zo samotnej jazdy.

ANTILOCK BRAKE SYSTEM

Antiblokovací brzdový systém (ABS) je podporný subsystém kontrolujúci činnosť brzdovej sústavy s cieľom zabezpečiť účinné brzdenie na povrchoch s rôznou priľnavosťou. Bráni zablokovaniu kolies v prípade brzdenia na klzkom povrchu, alebo pri použití nadmernej brzdnej sily. Systém monitoruje rýchlosť kolesa 50 krát za otočenie kolesa

TRACTION CONTROL SYSTEM

Suzuki elektonický systém trakčnej kontroly nepretržite monitoruje rýchlosť predného a zadného kolesa, pozíciu škrtiacej klapky,pozíciu senzora kľukového hriadeľa a pozíciu zaradeného prevodového stupňa. Dokáže okamžite znížiť výkon motora keď zaregistruje pretočenie zadného kolesa. Výkon motora reguluje pomocou časovania zapaľovania a prívodu vzduchu s cieľom zabezpečiť plynulejšiu kontrolu trakcie. Výsledkom je, že si jazdec môže užívať pohodlnejšie zdolávanie dlhých vzdialeností bez stresu a únavy.

LOW RPM ASSIST

Asistent nízkych otáčok využíva mechanizmus ISC s cieľom mierne zvýšiť otáčky motora pri štarte a pri jazde nízkou rýchlosťou. Táto nová funkcia umožňuje plynulejšiu prevádzku pri rozbiehaní a pri jazde pri nízkych rýchlostiach.

NORMA EURO5

Modely ktoré spĺňajú emisnú normu EURO5.

RIDE BY WIRE

Škrtiace klapky sú riadené pokročilým elektronickým systémom riadenia motora.

SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR

Suzuki Režim Selector (S-DMS) umožňuje jazdcovi vybrať jeden z troch výkonových máp, upravujú dodávku výkonu tak, aby vyhovovali osobným preferenciám v rôznych jazdných situáciách ako sú rôzne pretekárske dráhy alebo úzke a kľukaté cesty. Výber a prepínanie medzi výkonovými mapami je pomocou prepínača na riadidlách, zvolená výkonová mapa sa zobrazí na pravej strane otáčkomera. Táto funkcia pomôže jazdcom užívať si výkon v širšom rozsahu jazdných situácií.

OBOJSMERNÝ QUICKSHIFTER

Systém automaticky preruší prísun výkonu na dobu postačujúcu - medzi 50 až 75 milisekundami, v závislosti od nastavenia citlivosti - na uvoľnenie prevodových ozubení a umožní čisté zaradenie prevodového stupňa s hladším chodom, takmer bez prerušenia akcelerácie. Pre rýchlejšie a hladšie podradenie bez manuálnej práce s rukoväťou plynu alebo spojky, systém automaticky otvorí škrtiace ventily a dostatočne zvýši otáčky, pričom optimálne vyrovná výkon motora pri podradení na nižší prevodový stupeň.

TEMPOMAT

Tempomat udržuje nastavenú rýchlosť bez toho, aby jazdec musel ovládať plyn – ide o funkciu vhodnú na prekonávanie veľkých vzdialeností, ktorá pomáha predchádzať únave jazdca.

SUZUKI EASY START SYSTEM

Pri štartovaní motora jazdec musí stlačiť a podržať štartovací spínač kým sa motor naštartuje. So Suzuki Easy Štart systémom je potrebné urobiť len jedno rýchle stlačenie štartovacieho spínača rovnako ako pri štartovaní moderných áut. ECM rozpozná signály a udržuje štartér v pracovnom režíme po určitú dobu.

SUZUKI CLUTCH ASSIST SYSTEM

SCAS Suzuki Clutch Assist System je spojka zabezpečujúca hladké podraďovanie, čím pomáha jazdcovi udržať kontrolu pri spomalení. Konštrukcia náboja spojky tlakom proti pritlačnému tanieru, znižuje silu pôsobiacu na lamely spojky počas spomaľovania čo umožňuje riadené preklzovanie lamiel spojky.

V cene motocykla, bočné originál SUZUKI kufre vo farbe motorky s úchytom, zadný kufor GIVI Maxia 58l, GIVI tankvak s úchytom. Nový motocykel,Možný odpočet DPH,predaj na leasing, splátky, úver,Možná aj výmena za starší motocykel,2 roky záruka,v cene motocykla vernostná karta ktorá zaručuje zľavu na doplnky, oblečenie a servis 10%

Popis a parametre
Motocykel predaný, kontaktuj nás pre viac informacií o dostupnosti
  • Model:
    GSX-S1000 GT
  • Typ motora:
    4-takt, 4-valec, chladenie vodou, DOHC
  • Objem motora (cm3):
    999
  • Výkon (kW):
    112
  • Krútiaci moment (Nm / ot./min.):
    106 / 9250
  • Prevodovka:
    6-stupňová mechanická s Quick Shifterom
  • Výška sedadla (cm):
    810
  • Hmotnosť (kg):
    226
  • Objem nádrže (l):
    19

Viac o produkte

SUZUKI GSXS1000GT ČERVENÁ s DOPLNKAMI

Komfort, ovládateľnosť, konektivita a oku lahodiaci štýl v kombinácii s vysokým zdvihovým objemom a obrovským výkonom vám pripravia športový zážitok hodný označenia GT (Grand Tourer). Nezáleží na tom, či máte radšej mimoriadne rýchlu jazdu na dlhých a otvorených tratiach, alebo naopak uprednostňujete kľukaté cestičky. Nezáleží na tom, či radšej jazdíte sami, alebo v spoločnosti spolujazdca. Nezáleží na tom, ako ďaleko sa vydáte. Nezáleží na tom, aké dobré pripojenie máte v smartfóne. A nezáleží ani na tom, akú veľkú výbavu si so sebou beriete. S modelom GSX-S1000GT je konečný cieľ druhoradý – prvoradé je totiž potešenie zo samotnej jazdy.

ANTILOCK BRAKE SYSTEM

Antiblokovací brzdový systém (ABS) je podporný subsystém kontrolujúci činnosť brzdovej sústavy s cieľom zabezpečiť účinné brzdenie na povrchoch s rôznou priľnavosťou. Bráni zablokovaniu kolies v prípade brzdenia na klzkom povrchu, alebo pri použití nadmernej brzdnej sily. Systém monitoruje rýchlosť kolesa 50 krát za otočenie kolesa

TRACTION CONTROL SYSTEM

Suzuki elektonický systém trakčnej kontroly nepretržite monitoruje rýchlosť predného a zadného kolesa, pozíciu škrtiacej klapky,pozíciu senzora kľukového hriadeľa a pozíciu zaradeného prevodového stupňa. Dokáže okamžite znížiť výkon motora keď zaregistruje pretočenie zadného kolesa. Výkon motora reguluje pomocou časovania zapaľovania a prívodu vzduchu s cieľom zabezpečiť plynulejšiu kontrolu trakcie. Výsledkom je, že si jazdec môže užívať pohodlnejšie zdolávanie dlhých vzdialeností bez stresu a únavy.

LOW RPM ASSIST

Asistent nízkych otáčok využíva mechanizmus ISC s cieľom mierne zvýšiť otáčky motora pri štarte a pri jazde nízkou rýchlosťou. Táto nová funkcia umožňuje plynulejšiu prevádzku pri rozbiehaní a pri jazde pri nízkych rýchlostiach.

NORMA EURO5

Modely ktoré spĺňajú emisnú normu EURO5.

RIDE BY WIRE

Škrtiace klapky sú riadené pokročilým elektronickým systémom riadenia motora.

SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR

Suzuki Režim Selector (S-DMS) umožňuje jazdcovi vybrať jeden z troch výkonových máp, upravujú dodávku výkonu tak, aby vyhovovali osobným preferenciám v rôznych jazdných situáciách ako sú rôzne pretekárske dráhy alebo úzke a kľukaté cesty. Výber a prepínanie medzi výkonovými mapami je pomocou prepínača na riadidlách, zvolená výkonová mapa sa zobrazí na pravej strane otáčkomera. Táto funkcia pomôže jazdcom užívať si výkon v širšom rozsahu jazdných situácií.

OBOJSMERNÝ QUICKSHIFTER

Systém automaticky preruší prísun výkonu na dobu postačujúcu - medzi 50 až 75 milisekundami, v závislosti od nastavenia citlivosti - na uvoľnenie prevodových ozubení a umožní čisté zaradenie prevodového stupňa s hladším chodom, takmer bez prerušenia akcelerácie. Pre rýchlejšie a hladšie podradenie bez manuálnej práce s rukoväťou plynu alebo spojky, systém automaticky otvorí škrtiace ventily a dostatočne zvýši otáčky, pričom optimálne vyrovná výkon motora pri podradení na nižší prevodový stupeň.

TEMPOMAT

Tempomat udržuje nastavenú rýchlosť bez toho, aby jazdec musel ovládať plyn – ide o funkciu vhodnú na prekonávanie veľkých vzdialeností, ktorá pomáha predchádzať únave jazdca.

SUZUKI EASY START SYSTEM

Pri štartovaní motora jazdec musí stlačiť a podržať štartovací spínač kým sa motor naštartuje. So Suzuki Easy Štart systémom je potrebné urobiť len jedno rýchle stlačenie štartovacieho spínača rovnako ako pri štartovaní moderných áut. ECM rozpozná signály a udržuje štartér v pracovnom režíme po určitú dobu.

SUZUKI CLUTCH ASSIST SYSTEM

SCAS Suzuki Clutch Assist System je spojka zabezpečujúca hladké podraďovanie, čím pomáha jazdcovi udržať kontrolu pri spomalení. Konštrukcia náboja spojky tlakom proti pritlačnému tanieru, znižuje silu pôsobiacu na lamely spojky počas spomaľovania čo umožňuje riadené preklzovanie lamiel spojky.

V cene motocykla, bočné originál SUZUKI kufre vo farbe motorky s úchytom, zadný kufor GIVI Maxia 58l, GIVI tankvak s úchytom. Nový motocykel,Možný odpočet DPH,predaj na leasing, splátky, úver,Možná aj výmena za starší motocykel,2 roky záruka,v cene motocykla vernostná karta ktorá zaručuje zľavu na doplnky, oblečenie a servis 10%

SUZUKI GSXS1000GT ČERVENÁ s DOPLNKAMI