SUZUKI DL800DE ŽLTÝ

Nový model V-STROM 800DE sa zrodil, aby vám priniesol pocit dobrodružstva aradosti zjazdy do každého dňa, na každý výlet. Možno ho budete chcieť ako spoločníka na dochádzanie do práce alebo vybavovanie ochôdzok po meste. Možno sa budete chcieť vydať na celodenný výlet aužiť si vzrušujúcu jazdu po diaľnici alebo po kľukatých horských cestách. Alebo sa možno túžite vydať na dlhý výlet spojený skempovaním aobjavovaním prírodných scenérií.

Model je dostunpý aj vo verzii 35 kW.

ANTILOCK BRAKE SYSTEM

Antiblokovací brzdový systém (ABS) je podporný subsystém kontrolujúci činnosť brzdovej sústavy s cieľom zabezpečiť účinné brzdenie na povrchoch s rôznou priľnavosťou. Bráni zablokovaniu kolies v prípade brzdenia na klzkom povrchu, alebo pri použití nadmernej brzdnej sily. Systém monitoruje rýchlosť kolesa 50 krát za otočenie kolesa.

NORMA EURO5

Modely ktoré spĺňajú emisnú normu EURO5.

SUZUKI EASY START SYSTEM

Pri štartovaní motora jazdec musí stlačiť a podržať štartovací spínač kým sa motor naštartuje. So Suzuki Easy Štart systémom je potrebné urobiť len jedno rýchle stlačenie štartovacieho spínača rovnako ako pri štartovaní moderných áut. ECM rozpozná signály a udržuje štartér v pracovnom režíme po určitú dobu.

SUZUKI ADVANCED IMMOBILIZER SYSTEM

Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) používa elektronický identifikačný systém v kľúči, aby sa zabránilo neoprávnenemu naštartovaniu.

SUZUKI COMPOSITE ELECTROCHEMICAL MATERIAL

Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) je vlastná nikelkremíkovo- karbidová povlaková technológia odvodená zo skúsenosti z pretekárskej dráhy. SCEM valcov umožňuje rýchlejší prenos tepla a menšiu vôľu medzi piestom a valcom, dlhú životnosť a odolnosť voči oteru.

LOW RPM ASSIST

Asistent nízkych otáčok využíva mechanizmus ISC s cieľom mierne zvýšiť otáčky motora pri štarte a pri jazde nízkou rýchlosťou. Táto nová funkcia umožňuje plynulejšiu prevádzku pri rozbiehaní a pri jazde pri nízkych rýchlostiach.

SYSTÉM DIGITÁLNEHO VSTREKOVANIA PALIVA

Suzuki Dual Throttle Valve (SDTV)- systém digitálneho vstrekovania paliva. V indukčnom systéme SDTV má každá škrtiaca klapka dve klapky, primárna klapka je ovládaná rukoväťou plynu a sekundárna je ovládaná riadiacou jednotkou ECM na základe otáčok motora, prevodového stupňa a pozície primárnej klapky. Sekundárna klapka sa otvorí a zavrie na udržanie ideálnej rýchlosti nasávaného vzduchu, na zlepšenie účinnosti spaľovania, čo zabezpečuje lineárnu odozvu plynu a zvyšuje rozsah krútiaceho momentu.

TRACTION CONTROL SYSTEM

Suzuki elektonický systém trakčnej kontroly nepretržite monitoruje rýchlosť predného a zadného kolesa, pozíciu škrtiacej klapky,pozíciu senzora kľukového hriadeľa a pozíciu zaradeného prevodového stupňa. Dokáže okamžite znížiť výkon motora keď zaregistruje pretočenie zadného kolesa. Výkon motora reguluje pomocou časovania zapaľovania a prívodu vzduchu s cieľom zabezpečiť plynulejšiu kontrolu trakcie. Výsledkom je, že si jazdec môže užívať pohodlnejšie zdolávanie dlhých vzdialeností bez stresu a únavy.

OBOJSMERNÝ QUICKSHIFTER

Systém automaticky preruší prísun výkonu na dobu postačujúcu - medzi 50 až 75 milisekundami, v závislosti od nastavenia citlivosti - na uvoľnenie prevodových ozubení a umožní čisté zaradenie prevodového stupňa s hladším chodom, takmer bez prerušenia akcelerácie. Pre rýchlejšie a hladšie podradenie bez manuálnej práce s rukoväťou plynu alebo spojky, systém automaticky otvorí škrtiace ventily a dostatočne zvýši otáčky, pričom optimálne vyrovná výkon motora pri podradení na nižší prevodový stupeň.

RIDE BY WIRE

Škrtiace klapky sú riadené pokročilým elektronickým systémom riadenia motora.

SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR

Suzuki Režim Selector (S-DMS) umožňuje jazdcovi vybrať jeden z troch výkonových máp, upravujú dodávku výkonu tak, aby vyhovovali osobným preferenciám v rôznych jazdných situáciách ako sú rôzne pretekárske dráhy alebo úzke a kľukaté cesty. Výber a prepínanie medzi výkonovými mapami je pomocou prepínača na riadidlách, zvolená výkonová mapa sa zobrazí na pravej strane otáčkomera. Táto funkcia pomôže jazdcom užívať si výkon v širšom rozsahu jazdných situácií.

Nový motocykel, Možný odpočet DPH, predaj na leasing, splátky, úver, Možná aj výmena za starší motocykel, 2 roky záruka, v cene motocykla vernostná karta ktorá zaručuje zľavu na doplnky, servis a oblečenie 10%

Popis a parametre
10 990,00 € s DPH
  • Model:
    DL800DE V-strom
  • Typ motora:
    4-takt, 2-valec, chladenie vodou, DOHC
  • Objem motora (cm3):
    776
  • Výkon (kW):
    61
  • Krútiaci moment (Nm / ot./min.):
    78 / 6800
  • Prevodovka:
    6-stupňová mechanická s Quick Shifterom
  • Výška sedadla (cm):
    855
  • Hmotnosť (kg):
    230
  • Objem nádrže (l):
    20

Viac o produkte

SUZUKI DL800DE ŽLTÝ

Nový model V-STROM 800DE sa zrodil, aby vám priniesol pocit dobrodružstva aradosti zjazdy do každého dňa, na každý výlet. Možno ho budete chcieť ako spoločníka na dochádzanie do práce alebo vybavovanie ochôdzok po meste. Možno sa budete chcieť vydať na celodenný výlet aužiť si vzrušujúcu jazdu po diaľnici alebo po kľukatých horských cestách. Alebo sa možno túžite vydať na dlhý výlet spojený skempovaním aobjavovaním prírodných scenérií.

Model je dostunpý aj vo verzii 35 kW.

ANTILOCK BRAKE SYSTEM

Antiblokovací brzdový systém (ABS) je podporný subsystém kontrolujúci činnosť brzdovej sústavy s cieľom zabezpečiť účinné brzdenie na povrchoch s rôznou priľnavosťou. Bráni zablokovaniu kolies v prípade brzdenia na klzkom povrchu, alebo pri použití nadmernej brzdnej sily. Systém monitoruje rýchlosť kolesa 50 krát za otočenie kolesa.

NORMA EURO5

Modely ktoré spĺňajú emisnú normu EURO5.

SUZUKI EASY START SYSTEM

Pri štartovaní motora jazdec musí stlačiť a podržať štartovací spínač kým sa motor naštartuje. So Suzuki Easy Štart systémom je potrebné urobiť len jedno rýchle stlačenie štartovacieho spínača rovnako ako pri štartovaní moderných áut. ECM rozpozná signály a udržuje štartér v pracovnom režíme po určitú dobu.

SUZUKI ADVANCED IMMOBILIZER SYSTEM

Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) používa elektronický identifikačný systém v kľúči, aby sa zabránilo neoprávnenemu naštartovaniu.

SUZUKI COMPOSITE ELECTROCHEMICAL MATERIAL

Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) je vlastná nikelkremíkovo- karbidová povlaková technológia odvodená zo skúsenosti z pretekárskej dráhy. SCEM valcov umožňuje rýchlejší prenos tepla a menšiu vôľu medzi piestom a valcom, dlhú životnosť a odolnosť voči oteru.

LOW RPM ASSIST

Asistent nízkych otáčok využíva mechanizmus ISC s cieľom mierne zvýšiť otáčky motora pri štarte a pri jazde nízkou rýchlosťou. Táto nová funkcia umožňuje plynulejšiu prevádzku pri rozbiehaní a pri jazde pri nízkych rýchlostiach.

SYSTÉM DIGITÁLNEHO VSTREKOVANIA PALIVA

Suzuki Dual Throttle Valve (SDTV)- systém digitálneho vstrekovania paliva. V indukčnom systéme SDTV má každá škrtiaca klapka dve klapky, primárna klapka je ovládaná rukoväťou plynu a sekundárna je ovládaná riadiacou jednotkou ECM na základe otáčok motora, prevodového stupňa a pozície primárnej klapky. Sekundárna klapka sa otvorí a zavrie na udržanie ideálnej rýchlosti nasávaného vzduchu, na zlepšenie účinnosti spaľovania, čo zabezpečuje lineárnu odozvu plynu a zvyšuje rozsah krútiaceho momentu.

TRACTION CONTROL SYSTEM

Suzuki elektonický systém trakčnej kontroly nepretržite monitoruje rýchlosť predného a zadného kolesa, pozíciu škrtiacej klapky,pozíciu senzora kľukového hriadeľa a pozíciu zaradeného prevodového stupňa. Dokáže okamžite znížiť výkon motora keď zaregistruje pretočenie zadného kolesa. Výkon motora reguluje pomocou časovania zapaľovania a prívodu vzduchu s cieľom zabezpečiť plynulejšiu kontrolu trakcie. Výsledkom je, že si jazdec môže užívať pohodlnejšie zdolávanie dlhých vzdialeností bez stresu a únavy.

OBOJSMERNÝ QUICKSHIFTER

Systém automaticky preruší prísun výkonu na dobu postačujúcu - medzi 50 až 75 milisekundami, v závislosti od nastavenia citlivosti - na uvoľnenie prevodových ozubení a umožní čisté zaradenie prevodového stupňa s hladším chodom, takmer bez prerušenia akcelerácie. Pre rýchlejšie a hladšie podradenie bez manuálnej práce s rukoväťou plynu alebo spojky, systém automaticky otvorí škrtiace ventily a dostatočne zvýši otáčky, pričom optimálne vyrovná výkon motora pri podradení na nižší prevodový stupeň.

RIDE BY WIRE

Škrtiace klapky sú riadené pokročilým elektronickým systémom riadenia motora.

SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR

Suzuki Režim Selector (S-DMS) umožňuje jazdcovi vybrať jeden z troch výkonových máp, upravujú dodávku výkonu tak, aby vyhovovali osobným preferenciám v rôznych jazdných situáciách ako sú rôzne pretekárske dráhy alebo úzke a kľukaté cesty. Výber a prepínanie medzi výkonovými mapami je pomocou prepínača na riadidlách, zvolená výkonová mapa sa zobrazí na pravej strane otáčkomera. Táto funkcia pomôže jazdcom užívať si výkon v širšom rozsahu jazdných situácií.

Nový motocykel, Možný odpočet DPH, predaj na leasing, splátky, úver, Možná aj výmena za starší motocykel, 2 roky záruka, v cene motocykla vernostná karta ktorá zaručuje zľavu na doplnky, servis a oblečenie 10%

SUZUKI DL800DE ŽLTÝ